16 Aralık 2010 Perşembe

Sex filmi izle

Merhaba, sitenizi uzun süredir takip ediyorum. Ismimi vermeyeceğim ama insanlar bana "büyücü" diye hitap ederler. Her neyse, okulumuzda çok güzel, balık etli ve oldukça kaşar bir kız vardı. Hayatıma daha önce kimseye bu kadar ilgi duymamıştım. Ne yaparsam yapayım beni fark etmiyordu. Aşık değildim ama.

Bir gün okulun ankara`ya gezisi vardı. Ben gezide sürekli psp ile oynuyor, müzik dinliyor ve film izliyordum. Bazen bana "millet küçücük ipod alır, sen eşek kadar alet alıyorsun!" diye takılıyordu. Ben ise elbette kızarıyordum. Ankara`daki otelimizin bahçesinde yine çimenlere oturmuş psp`de hentai izliyordum. Yanıma geldi.

Ne yaptığımı sordu. Psp`den gelen sesleri dikkatini çekmişti. Hemen kapatayım derken yere düşürdüm ve gördü. "vay vay vay!" dedi, ve kolumdan tutup odasına çekti. üstümü soydu ve yatağa yatırdı. Kendisi de üstüme çıktı. Vajinal seksi anal sekse daima tercih etmişimdir. Ama o vajinasını yalatmaktansa, anüsünü yalatmayı tercih etti.


Elim kolum bağlıydı ve hiç bir şey yapamıyordum. üstümden kalktığında ağzını kapayıp vajinasını yalamaya başladım. Inlemeler arttı ve yüzüme boşaldı. Bu beni çok kızdırmıştı. Hemen kalktım ve banyoya gittim. Yüzümü yıkadım. Giyindim ve çıkmaya hazırlanırken gitmememi söyledi. Ben ise çıktım.

Gece arkadaşlarım ile kaldığım odama geldi. Orada bir güzel grup yaptık ve kızı seksten bayılttık. sabah olunca aynen bir daha ve ayıldığında bize teşekkür edip odasının yolunu tuttu. Gönderen: Neldock

porno, porn, porno izle, sikiş izle

Herkese slm ynai bir anımla tekrar sizlerleyim. Bu sefer internetten tanıştığım bir liseliyle aramda geçen anıyı anlatacağım yine sıkıldığım hafta sonlarından biriydi dershaneye hafta içi gittim için haftasonumu istediğim gibi değerlendirebiliyordum. Yine bilgisayar başında msn ile ilgilenirken bir ekleme talebi geldi bende kim olduğunu merak ettiğim için ekledim. Online oldu slm falan yazıştıktan sonra simini falan sordum. Ismi nagihanmış oda benimkini falan sordu daha sonra ben mail adresimi nerden bulduğunu falan sordu.


Oda nette dolaşan maillerden almış. Neyse böyle muhabbette devam ediyorduk konu sevgililere geldi. Ben zaten yanlızdım ama onunda yanlız olduğunu öğrendim. Benim resmimin olup olmadığını sorduğunda bende resmimi . koydum çok yakışıklısın dedi bende iltifat edenin fotarafını görmek isterim dedim remsini koyduğunda bitmiştim ağzımdan sular akıyodu. Neyse muhabbeti daha koyulaştırmıştık nerdeyse akşam oluryodu. Konuşcak konu kalmamıştı. Bende konuyu sex e getirdim.


Hiç yapıp yapmadığını sorduğumda yaptığını ve çok zevk aldığını söyledi. Ben isterse sanal sex yapabileceğimizi söyledim ilk önce şaşırdı nasıl olcak falan dedi. Bende web cam ile yapabilirz dediğimde geceyi beklememiz gerektiğini söyledi bende kabul ettim. Gece olduğunda tekrar msne girdiğimde beni bekliyordu. Hemen başlıyalım sana bi süprizim var dedi bende merak ediyordum zaten. Ikimizde web camleri açtı resimin aynısı karşımdaydı. Bir kız bukadar mı güzel olurdu beni gördünde yüzü gülüyodu.


Ben yavaş yavaş ona güzel sözler söylüyodum ve üstünü çıkarmasını istedim çıkardı sütyenle kalmıştı. Oda bende üstümü çıkarmamı istedi bende çıkardım. Ama benim üstümde birşey olmadığı için hemen söylendim sütyeninide çıkar o zmn eşit olucaz diye oda gülerek sütyenini çıkardı. üstünde birşey kalmamıştı. Göğüsleri büyük ve dikti tabi benim bakışlarımdan etkilenmişi olucakki eline aldı ve sıkıp sallamaya başladı. Sonra bana altındakini çıkarsana dedi bende çıkardım altımda boxer vardı.


Sıra sende dediğimde ayağa kalktı arkasını döndü ve cameraya domalarak yavaş yavaş altındaki pijamayı çıkardı. Bende hazır ayaktayken son parçayıda çıkar seniin vücudunu tam olarak göreyim dedim. Oda beni kırmadı ve onuda bi hamlede çıkardı yeni traş ettiği belliydi tüf faaln gözükmüyordu. Bende ayağa kaltım boxerımı çıkadım. Gözleri parıldamaya başkadı keşke burda olsaydın gibi şeyler söyleniyordu. Bende şimdi camerayı tam ayarlamasını bütün vucudunu görmek istediğimi söyledim oda sandalyesini falan düzeltti ayaklarını kaldırdı vajinası tam web cami görüyordu.


Tabiş benimkide kalkık oda doğru bakıyordu. şimdi sana süprizimi gösteriyorum dedi. Arka taraftan bir takma penis çıkardı ve ağzına sokmaya yalamaya başladı. Tabi bende burda yanlız olduğum için delirmeye başlamıştım. Oda ağzından çıkardığı penisi vajinasının üstünde gezdirmeye başladı. Artık pek bi gücü kalmamıştı karşı koyacak oda bir anda bütün hepsini içine soktu irkildi. . Bende onu izliyor penisimi ovuşturuyordum.


Oda hızını arttırmış ve daha daha diye kendi kendine bağrınmaya başlamıştı. Ben onu gördükçe azıyordum olduğum yerde. Sonra bir an bütün hepsini sokabildiği kadar soktu ve bi çığlık attı. Anladımki boşalmıştı. Sonra bana sen 31 çek ben izlicem dedi. Bende kabul ettim önünde yavaş yavaş başlamıştım. Oda beni gördükçe kendini parmaklıyordu. Sonra ben tazzikli bir şekilde patladım oda bunu görünce mest oldu.


Sonra ayağa kalktı ve takma penisi arka deliğine götürdü oraya sokmaya başladı. Biraz zorlanıyordu masasından bi kerm aldı ve deliğine sürdü ve içine sokup çıkarmaya başladı. Ben oturduğum yerde deliriyordum onun o güzelliğini gördükçe. Sonra bir an kasıldı anladığım kadarıyla boşalmıştı yine. Camerayı aldı vajinasının tam üsütne tuttu burda olsaydın bunu sen doldurcaktın dedi. Bende böylesininde yettiğini söyledim. öpücük gönderip yattık. kızlar eğer sizde sanal sex yapmak istiyorsanız mail adresim harder_tr@. Com. Hepinizi öpüyorum. Gönderen: hard_tr

sikiş sikiş izle pornolar porno video anal sex oral sikiş

Ben 18 yasında oldukça yakısıklı ve kızlarla iyi diyaloğu olan biriyim, bunedenle çoğu kez fırsatları değerlendirmişimdir. Bir gün okulun kantininde sahibiyle sex` ten bahsediyorduk ve lise son sınıfta olan emel adında bir kız arkamızda bizi dinliyormuş yanımıza geldiğinde baya sakin bir biçimde "siz ne hakkında konuşuyorsunuz" dedi kantincide "sanane, sen niye ilgileniyorsun" dedi be de içimden onunda canı istiyar demiştim ve bana bakıp sanki deiğimi duymuşcasına kafa salladı ve oradan çıktı neyse fazla uzatmayacam okul dağıldı ve


ben de bişeyler almak için çarşıya gidiyordum baktım bizim emel de o tarafa gidiyor "hayırdır nereye böyle" dedim "eve gidiyorum" dedi benimde onun güzergahında bir arkadaşım vardı o ban aynı şeyi sorduğunda ben "arkadaşıma "dedim çünkü onu sikmeyi kafama koymuştum. Bu arada emel iri göğüslü benim götüne hayran olduğum mükemmel vücudu olan bir kız. Neyse onun evinin önüne geldiğimizde bana annesinin ve babasının bursaya gittiklerini ve yalnız olacağını kahredercesine söyledi ve


ben de . ona "istersen ben arkadas olabilirim" dedim "sevinirim" dedi ve bende eve girdim ilk önce bna çay içip içmiceğimi sordu ben "hayır almıcam" dedim ve ondan sonra okuldaki konusmaya geldik bana "daha önce sex yaptın mı?" diye sordu. Biraz şaşırmış biraz hevesli bir yüz ifadesiyle hayır dedim(bu arada bu olay benim . ilk milli oluşum) ve yanıma geldi ve bana denemek istermisin diye sordu evet dedim delirircesine dudaklarıma yapıştı ve 10 dk.


Delice öpüştükten sonra pantolonumu indirdi ve ağzına aldı bizim ufaklığı tabi ozaman yıkılmaz kale direği gibi serteşmiş yarağı görünce şaşırdı o an yarağımı kaybettim sandım o kadar güzel alıyordu ki ağzına. Bu arada bende onun göğüslerini okşuyor arada da götüne parmak sokuyordum ağzına boşaldıktan sonra onu kanepeye attım ve götüne girmeye başladım o kadar güzeldi ki götü zevkten kuduruyordum sonra da amını yalamamı istedi


benden bende hiç zaman kaybetmeden döndürüp amını yalamaya başladım iyice kudurduktan sonra amına girdim bana bakire . olduğunu söylememişti kanları görünce bir an korktum ama sonradan boşverip devam ettim bu şekilde beş kez boşaldım ve akşam olduğunda ölü gibiydim evlerinden çıkana kadar öpüştük ve beni hep istediğini söyledi ve zaman buldukça tekrarladık bu olayı. Bu kadar hepinize iyi sex hayatı diler mutlu olmanızı temenni ederim. By by. !Gönderen: _AnGeLBoY_

sex sikiş porno video anal pornolar

Slm ben sex mangagı. Hihayem okulda başladı. Hemde çok güzel bir şekilde. Esrayla lise 2. Sınıfta tanıştk aynı sınıftaydk. Bu kız bana ilgi duymaya başladı laf aramızda yakışıklı oldumu sölerler mawi gözlü 1 80 boyundayım. Neyse sadede gelelim. Bu kız bana ilgi duymaya başladığında beni sewdiğini ve benden hoşlandığını sölüyordu kızda büyük dik göğüslü ve kalçalarına dolgun tam ele gelmelik. Ama ben çıkmak istemedim neyse böle dewam etti. Biz hep cam kenarında konuşur ve ben hep sürttürürdüm.


Oda ses çıkarmazdı bu böle lise sona kdr sürdü. Ve bi gün konuşurken hiç birini çok öpmek istedin mi dedi. Bende ewt dedim. . Kim dedi. Sölemedim ben sordum sen istedin mi die oda ewt dedi kim dedim oda sen dedi. şasırmıştm. Daha sonra bana çıkışta sınıfta bekle dedi bende ok dedim. Sınıftan herkes çıktı bende kapayı kapadım sonra üzerine gittim ve öpüşmeye başladık ben ellemek isteynce geri çekildi ve serwisi kaçırıom gitcm dedi bende ok dedimm. Ertesi sabah ben hiç öpüşmeyi bilmiosn dedim


Oda ewt öretseydn dedi bende izin vermedin dedim oda tamam bugün beden dersinde vercem dedi. Son 2 saat beden di ve herkes aşşa indi bizde yukarı çıktk nerde rahat sikebilirim die düşünürken aklıma erkekler tuvaleti geldi. Ders olduğu için kmse gelmezdi. . Sonra girdik bi tuvalete kabadım kapıyı çok azmıştm. Heme başladım öpüşmeye 15 dk öpüştk sonra ellemeye başladım bi kalçası vardı resmen bitiriodu beni. Elime öle bi geliodu ki. Resmen bittim. Etek altından amını elledim sulanmıştı.


Hemn gömleği çıkardım. Sütyenini sifona astım ve o dimdik büyük taş gibi göğüslerini elledim yaladım meme . uçları harikaydı daha sonra oda karşılık verip pantolonumu araladı ve benimkini azına aldı. öle bi yalıyodu kii sormayın. Ama boşalmadım kızları bu yüzden çok rahat orgazım yopıorm. Nese yarağı yaladı ve bende hemen amını döndürdüm. Daha kızdı ama bozucaktım. Bu arada tuvalete bizimkiler gelmiş ama ben tuvaletimi yapıorm bahanesiyle yırttım ve onlarda gitti.


Ardından iice kızı domalttım öle bi göt vardı ki sonra amına sikini sürttüm. Daha sonra yavaş yavaş soktm girmiodu birden bi kökledim tam çığlık atcktıı azını tututm. Gidip gelmeye başladım onun acısı tarif edilmez bir zevke dönüştü bunu nefes alıp verişinden anlıordm. Daha sonra amından çıktım onu . havaya kaldırıp fayansın üzerinde siktim. Tam boşalacakken azına werdim. Hepsini yaladı yeter dedi bende olmaz götten sikcm dedi. Oda olmaz dediyse de dinlemedim hemen götünü yaladım. Parmağımla genişlettim.


Ve bağırmasın die azını tuttum başını bi soktm çığlık atmaya çalışıodu ama elim azındaydı. Ben kökledin bi süre sonra ses kesildi ama . bağıramadığından kıpkırmızı oldu. Daha hızlı diyordu ve gene boşaldım götüne. Saate bi baktm zilin çalmasına 5 dk var. Hemn pantolonu topladım esra giyindi. Ilk başt aben çıkıp etrafa baktm kmse yoktu sonra o çıktı. Halini bi görseniz kız bitmişti. çok bitkindi arkadaşlar hasta sandı oysa bilmiyorlardı onu ben siktm. Artık okulda her fırsatta sikiorm ama okul bitti napcm bilmiorm. Bu hikaye noktasına virgülüne kdr gerçektir. Benimle konuşmak isteyen kız erkek herkes gelisn . Gönderen: sex manyagı

porno videolar, pornolar

Selamlar sexhikayeleri dostları. Taciz hikayelerinde şampiyon cimbom :) başlıklı bi hikaye yazmiştim zaten buda ona benzer bi hikaye aslında taciz hikayelerine mi koyum diye düşündüm ama en iyisi liseli kızlar bölümü neyse konuyu uzatmadan hikayeme geçeyim :) lise 1 in ilk dönemleriydi orta okuldan kız arkadaşımla aynı sınıftaydık. Tabi kimse kimseyi tanımadğı için biz yanyana oturuyorduk. Neyse öyle orta okul muhabbettleri felan filan yapıyorduk. öyle elimde olmadan arada bir bacaklarım bacaklarına değiyordu. çok süper bi kızdı. Kısa boylu memeleri ve götü kocamandı.


Süper kilotlu çoraplar giyiyordu ve kısa çorap zaten kilotlu ve kısa çoraplar beni acayip derecede tahrik ediyor. Sonra . benim aklımdan yine şeytanlıklar geçiyordu. Ben bacaklarımı sürtmeye başladım açık açık. Baktım tepki yok hatta hoşuna gittiği belliydi oda karşılık vermye başladı bana. 1 hafta boyunca öyle bacaklarımı bacaklarına sürtüyordum. Cumartesi ve pazarın çok çabuk geçmesi için dua ediyordum :)) artık tepki vermemesinden cesaret alarak ellerimi bacaklarında gezdirmeye başladım.


Süper bacakları vardı. Sutun gibiydi :) o ise zevke gelip başını sıraya koyuyordu. Artık dayanamıyordum. Elimi güzel götüne atıp gezdiriyordum. Arada bir ıh sesi çıkıyordu ondan :)) neyse okul bitti diğer gün baktım kısa çorrapla gelmiş okula. Süper görünüyordu. Beni yanaklarımında öpüp oturdu yanıma. Resmen diyordu sik beni :) ders başlar . başlamaz elimi bacaklarına attım. En arkada oturduğumuz iiçin çok rahattım. Elimi eteğinin altına sokup ammına masaj yapmaya başladım.


Su gibi olmuştu ammı o suların hepsini içmek istiyordum. Ben zevke gelmiştim zaten tuvalete koştum hemen. çok dolmuştum. Gittim geldim gülüyordu ne yaptın dedi :) bende boşaldım senin için dedim ona gülüyordu. . Sürekli ellerim bacaklarındayı. Sonra ona dedim ayaklarını yalamak istiyorum. Dedi tabiki büyük zevkle. Sonra görüşme ayarladık. Onu lise kıyafetiyle nasıl siktiğimi bi sonraki hikayede anlatacam ayaklarına güvenenler bekliyorum fenerli_cimbom_@. Com çoraplarla şow yapacakları bekliyorum bi sonraki hikayede görüşmek üzere bol sexli günlerGönderen: fener_cimbom

sikiş izle

Geri kalmış bir ilde doğdum ve gençliğimi orada yaşadım. Orası herşeyin yasak olduğu ve herşeyin gizlice yapıldığı bir yerdi. Yasak olunca arzular daha şiddetli ve dizginlenemezdi.18 yaşlarındaydım. Okulda olgun bayan hocalara bakar bacaklarımı açıp kapayarak taşaklarımı sıkıştırarak defalarca orgazm olurdum.Bazen yüzümün kızarıklığından ve bakışlarımdan rahatsız olan hocalar beni azarlardı.
Bir defasında yeni öğretmen çıkmış tıfıl bir hoca beni tokatlamıştı. Mahallede komşumun yaşıt bir kızı vardı.Onunla küçükken epeyce evcilik oynamış o anne ben ise baba olmuştum. Masumane birkaç sürtüşten başka birşey bilmiyorduk. Sonradan babamlar beni evde beraber kaldığım dayıma emanet ederek köye gittiler.
Dayım çalıştığı için evde durmuyordu. Bir gün kapı çaldı. Komşu kızı Ayla karşımdaydı. Annesinin bir fincan kurukahve istediğini söyledi. Onu içeriye aldım ve mutfağı gösterdim. Mutfağa girince kapıyı kapatıp dudaklarını öpmeye başladım. Bir elimle de taş gibi memelerini sıkıyordum. Önce az direnir gibi yaptı sonra oda kendini bıraktı. Elimi kilotuna sokmuş yeni kıllanan amcığını okşuyor, boynunu ve boğazını emiyordum.
Oturma odasına geçtik. Donunu soymuş üstündekileri de memeleri görünecek kalacak şekilde açmıştı. Memelerinin pembe uçlarını yalamaya başladım. Yavaş yavaş aşağıya gidiyordum. Kasıklarına doğru gelirken zevkten kasılmaya başladı. Ufacık tüyleri çeneme değince amcığını ağzıma aldım. İştahla somuruyordum .
O da yılan gibi kıvranıyordu. Amcığı ıpıslak olmuştu. Sikimi ammına dayadığımda "yapma!" diye yalvarmaya başladı. "Böyle sürerek akıt sonra söz başka zamanda gelirim!" dedi. Onu yüzükoyun çevirdim. Götten yapmak aklıma bile gelmedi. Sikimi ıslanan göt yanaklarından aşağıya sürüyor, diğer elimle de memeleri ile oynuyordum. Ayla bir ara acaip sesler çıkararak boşalmıştı. Ben de spermlerimi kalçalarına boşaltım.
Ayla kalkıp spermli yerlerini yıkadıktan sonra . kahveyi alıp gitti. Hemen hemen hergün bazen de günde bir kaç defa böylece devam etti. Bir gelişinde ayakta onu okşayıp malımı malına sürüyordum ki ayaklarını belime doladı. Onu kucakladım. Amcığına rastgele sürüyordum. Bir an bir oyuğu zorladığımı farkettim. Ama ikimiz de delirmiş gibiydik.Sikim kaygan ve daracık deliğe dalmıştı. Ayla olanların farkındaydı ve kendini kasıklarıma iyice yapıştırıyordu. Aylanın kızlığı böylece bozulmuştu.